subota, 27. kolovoza 2016.

Keksi cimet/bijela čokolada


150g brašna od pira
100g grisa od pira
50g posija od pira
4 žlice šećera u prahu
140g kakao maslaca
1 žličica cimeta

 Kakao maslac otopiti u zdjelici iznad vruće vode. Sve sastojke pomiješati i umjesiti čvrsto tijesto. Mislila sam napraviti na pištolj za kekse no tijesto je pretvrdo a kad sam pokušala oblikovati pa rezati se raspadalo. Nekako sam se namučila tubom od pištolja za kekse oblikovati 20 keksa promjera 4cm i debljine oko 0,7cm. (Prvo kuglica, pa spljoštiti pa obrezati pa ostatak ponovo tako i tako 20x). 15 min na 180°C. Ukusni su, ali mi je bolje ispalo kad sam radila nešto drugo sa uljem od suncokreta i bez cimeta. Bude još kekasa ovog tipa a sad imam i mašinu za meso sa nastavkom za kolače pa budu i ličili na nešto. Pištolj nije mogao protjerat tijesto. Štaš.

1 komentar:

RobertNelson kaže...

Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Hrvatske kontinentalne kuhinje