petak, 26. kolovoza 2016.

Čokoladna torta sa višnjama



Naked cake

Ono kad se nabriješ da si cukerpeker pa da može internet i profići možeš i ti jer si ti to sad vidio na internetu....

Patim na lijepi izgled hrane koju jedem. Al ono, patim. Jer nemrem. Nemrem ja to postići. Nema veze kaj je žena koja objavljuje savršenu fotku profi slastičar od svoje 15-te godine i kaj sad ima 55 godina i svaki dan ispeče 50 torti sam tak. Ja isto moram jer....internet. I onda je rezultat ...ovo:



I to je najbolji kut. Moja prva veganska torta i NIJE savršena. Sram me i objavit recept. Al nitko me ne vidi. Crvenim se u mraku. 

Torta je kombinacija brownies recepta i kreme od indijskih oraščića koju sam maznula sa "cheesecake-a". Čiz nevalja, zato nema link al negdje je post tu dolje. 

Biskvit
300gr brašna od pira
1 prašak za pecivo
250gr čokolade za kuhanje
400ml  mineralne vode
175gr margarina
5 žlica šećera u prahu
1 žličica instant kave
1 žlica kakaa u prahu
1 žlica čokolade u prahu

Čokoladu za kuhanje i margarin otopiti na pari. Instant kavu dodati u vodu. Pomiješati suhe i mokre sastojke, podijeliti na dva dijela i peći 25-30min na 180°C u kalupu za torte promjera 26cm.

Krema
180g neslanih neprženih indijskih oraščića
2 žlice kokosovog ulja
gusto kokosovo mlijeko
1 dcl agavinog sirupa
aroma višnje - 20 kapi i više 

Višnje iz kompota
Prozirni preljev za torte Dr. Oetker (karagen i karuba guma)

Indijske oraščiće prokuhati u vodi jedno 20 minuta, ocijediti, ohladiti te sve sastojke dodati u blender i izmiksati na kremu. Krema je blago ružićasta iako se na slikama ne vidi (eh blic). Ja neznam kako ljudi dobe one jako jako kričave kreme. Ja još nisam uspjela dobiti nikakvu boju sa jestivim bojama.

Višnje procijediti te odabrati one koje su u kompotu ostale cijele i lijepe. Složiti tortu (bez kalupa jel, jer kalup sam smeta *facepalm*). Te dodati višnje gore. Pripremiti preljev i ne gledati sastav jer samo se jednom živi a bez toga se nebudu višnje onak lijepo sjajile. Zaliti preljev gore te tortu dobro ohladiti.

Ok, izgledom nije nešto al to je novi trend, naked cake. Bilo bi bolje da je bila u kalupu. Ovako je inače jako fina, ko prava torta iz slastičarnice i zapravo sam okusom zadovoljna, više me muči izgled, al dobro. Bit će i to. Kad bum baba u pemziji.

1 komentar:

StevenHWicker kaže...

I really liked your Information. Keep up the good work. Hoteli u Đakovu