subota, 30. siječnja 2016.

Veganska Zlatarska Heljdopita


Heljdin tjedan!!! Ovo je moja mama jela jednom u Varaždinu dok je išla na nekakav skup i pričala mi o tome jer je tam netko bio dijabetičar al ja do recepta nisam stigla sve do sad.

Zlatarska heljopita ne-veganska

Palačinke:
200g brašna od pira
200g brašna od heljde
500ml vode
malo soli i papra
ulje za prženje

Nadjev
Sir or suncokretovih sjemenki
50ml ulja
žlici psyllium ljuskica
3 tablete lecitina
2 žlice šećera u prahu

Složiti sir (potrebno je dan ranije namočiti sjemenke suncokreta). Složiti obje smjese, prvo za palačinke te ostaviti da stoji a onda nadjev. Kad je dovoljno slatak, napraviti 4 velike palačinke. J a sam koristila  kockastu tavu, pa su mi dvije palačinke bile dovoljne da pokriju dno. Dodati pola smjese pa još dvije palačinke i ostatak nadjeva. Narezati pitu na kocke prije pečenja, te peći na 200°C oko 30-45 minuta. Prilično je slično zapečenim palačinkama sa sirom.




Nema komentara: