petak, 9. svibnja 2014.

Veganski čupavci


Nek se i to nađe na repertoaru.Nisam si nikako mogla zamisliti koliko je to posla sve zajedno al trebao mi je cijeli vikend da to završim. Zato jer neidu jaja a lijepo sam si mislila ubacit i malo sojinog lecitina da zamijeni žumanjke da se sve to skupa ne trga toliko no sve je ostalo samo na zamisli. Uzela sam najbolji recept za vanilin biskvit bez jaja te kremu sa coolinarike koja je dobila najviše pohvala i ispao je ... povrtni kolač! Naime, lijepo sam si napisala u receptu za muffine da ide samo 20gr prosenog brašna na 100gr pirovog brašna al sam ja zato lijepo ubacila 6 žlica vrhom punih unutra i time totalno pokvarila okus biskvita. Nije da se nije pojeo al je posla sam tak. Definitivno nisam ja za to, ja sam za zlefke...

biskvit
300 gr brašna od pira
 60 gr brašna od prosa
1 1/2 šalice biljnog mlijeka
 ekstrakt vanilije - oko 8 žličica
1 1/2 žlice soka od limuna
1 1/2 žličice praška za pecivo
1 1/2 žličice sode bikarbone
6 žlica ulja

krema
250 gr margarina
100 gr čokolade za kuhanje
200 ml biljnog mlijeka
 1 čašu od 200ml kristal šećera

100gr kokosa

Zagrijati pećnicu na 180°C. Izmiješati sve sastojke za biskvit netom prije pečenja te ubaciti na masni papir i peći 20 min na 180°C te onda smanjiti na 150°C i ostaviti još 20 minuta. Biskvit ostaviti da se potpuno ohladi na sobnoj temperaturi. Bitno je da se dobro osuši. Takav biskvit je vrlo lagan i vrlo krhak i kasnije treba oprezno s njim jer se drobi. Otopiti sve sastojke za kremu i ostaviti da se krema ohladi na oko 30 stupnjeva (ak je dobro za praline, dobro je i za čupavce). Biskvit oprezno narezati na kocke a pripremiti i jednu zdjelicu za drobljence kojih će biti. Uz pomoć vilica namočiti kocke u kremu te oprezno uvaljati u kokos. Dobro je da se kocke napiju kreme a kokos bi trebalo lagano utisnuti u kocke uz pomoć žličice. Oprezno ih poslagati na tanjur. Kad se krema još malo stisne čupavci više neće biti tako krhki. Ostatak kreme preliti preko drobljenaca i ubiti se u kolaču. Ajme kalorija....

Nema komentara: