utorak, 22. travnja 2014.

Keksi sa pistacijama i brusnicama


Recept sa indeks ha era.  Njihovi su nešto bljedunjavi al to je samo od brašna. Ja sam nešto muljala sa brašnom i šećerom i uljem i dobila recept koji uopće nije loš. Valjda sam ga dobro zapisala. Nije pretjerano sladak kolač i dobro je da nije ni slani kao što sam se bojala radi slanih pistacija. To mi je palo na pamet, da su slane, tek kad sam ih ne samo ogulila nego i nasjeckala i kad su samo čekale da padnu u smjesu. Svejedno sam ih spekla i kolačić je fini, a okusom pomalo podsjeća na zobene kolačiće ali manje hrustave. Dugo ostanu mekani i ne suše se. Zanimljiv je okus.

1/2kg brašna od pira
1/2 šalice ulja
1/2 šalice kristal šećera
1/2 žlice arome od badema
vode po potrebi
75gr sušenih brusnica
75gr sjeckanih pistacija

Brašno i šećer izmiješati te dodati ulje i miješati. Kad zapne, dodavati vode i dalje miješati. Smjesa će se početi odvajati od posude. Dobro izraditi iz nepoznatog razloga. Sušene brusnice pofuriti vrućom vodom da otpuste. Dodati ocijeđene brusnice i sjeckane pistacije u smjesu, dobro izmiješati, oblikovati salamu uz pomoć papira za pečenje te rezati šnite debele oko 1 cm, malo spljoštiti dlanovima (puno) i peći 10-15 minuta na 180°C.

Nema komentara: