četvrtak, 15. kolovoza 2013.

Modak


Evo i video. Modak je indijsko jelo koje se sprema u čast boga Ganesha. Koncept mi se činio jednostavan i fini pa sam se bacila u izradu istoga. Ja sam napravila po svojemu i mogu reći da su omjeri malo poremećeni u videu. Punjenje je po receptu u videu a i onom receptu kojeg sam ja imala zapisanoga 2x veće od količine tijesta i to je jednostavno nemogući omjer. Ja sam koristila 1,5x više tijesta od punjenja i svejedno mi je ostalo punjenja.

Fila:
1 šalica kokosa
1 šalica smeđeg šećera
prstohvat kurkume i korijandra

Tijesto:
3 šalice brašna od pira
1 šalica mineralne vode
2 žlice ulja od koštica grožđa
1/2 vanilin šećera (jer sam tak imala)

jednokratne rukavice
brašno za posipanje
ulje

Sastojci za tijesto se izmiješaju zajedno u čvrsto tijesto te se mijesi minimalno 5-10 minuta. Tijesto se ostavi odmarati u frižideru minimalno 15 minuta. Fila se dobro izmiješa zajedno. Od tijesta se uzmimaju male kuglice te ih se uvalja u malo brašna te zgnječi na pobrašnjenoj površini. Puni se sa žličicom-dvije nadjeva, već koliko stane te se zamota u smokvu. E sad, u videu se te smokve ostave sa strane, no to tijesto je izuzetno ljepljivo i meni se lijepilo za tanjur pa bi bilo bolje odmah ih spuštati u vruće ulje. Formacija smokvi mi baš nije išla od ruke. Prži se dok ne poprime boju. Okus je vrlo neobičan. Koncept me podsjeća na hotteok (korejske palačinke) no rezultat je hrustavo tijesto i ...  kokos. Šećer je ispario očito. Nije loše, na trenutke je možda i preslatko al je neobično. Najneobičnije je što uopće nije masno iako se pržilo u ulju

Nema komentara: