ponedjeljak, 3. lipnja 2013.

Pizza sa podlogom od karfiola (no grain pizza)

Celijakičari navalite. Nema ni grama žitarica. Vidla sam ja taj recept već puno prije i oduševila me ideja da neću jesti pizzu na biskvitu a potpuno sam izostavila iz glave činjenicu da ću jesti povrće na povrću sa umakom, čega sam se lijepo prisjetila kad sam gricnula to novopečeno čudo. I falilo mi je. Ne povrće, već žitarice. I to toliko da sam si išla odrezati šnitu kruha. A još sam si onda i išla skuhati špagete. Definitivno fali onaj ugriz u tijesto te miješanje povrća i žitarica u ustima a kasnije i u želucu. Gladna sam od ovog. To je dijetalna hrana. Zdrava i sve, al dijetalna.

"tijesto"
450gr zamrznute cvjetače
pola domaćeg sira za pizzu od tapioke sa začinima
zamjena za jaje- 1 žlica (ili bez, ne osjeća se uopće)

domaći kečap sa 1 žlicom gotovih začina za pizzu

1 tikvica
1 pikant tofu hrenovka
pola domaćeg sira za pizzu od tapioke alla daiya


Kad se cvjetača odmrzne, uz pomoć vilice i tučka iz mužara usitniti cvjetiće na veličinu riže. Sir narezati te trgati sitne komadiće veličine cvjetače, sve dobro izmiješati i staviti na papir za pečenje (silikon ne podnosi temperature veće od 220°C bez obzira što netko tvrdio) te dobro i gusto utisnuti i namazati kečapom. Cvjetaču nisam prethodno kuhala. Dodati na pizzu sastojke po želji i peći 20 minuta na 250°C ili više. Mirisi koji se šire od pečenja su božanstveni al nažost se ne osjete kod konzumiranja. Oba sira su ispala manje gumasta nego ih se ja sjećam i prilično su jestiva. Nešto je ovaj alla daiya ljepljiviji kod rezanja i više se rasteže al nije loš. S obzirom da se potpuno rastopio kao i mozzarella, sasvim je solidna zamjena. Još kad bih mogla dati više okus po siru, al bez kvasa neide....

1 komentar:

Zrinka kaže...

Ooo, i ja sam čula za ovu "pizzu", baš mi je drago da si to probala... Moram i ja!