nedjelja, 30. lipnja 2013.

Pita sa višnjama i kremom od vanilije

Uživajući uz zvuke indijske glazbe, nakon currya, i to posebno uz Brij Bhushan Kabra - Mand Dhun-Deepchandi Taal (u linku Ravi Shankar) te crnog čaja African tunda jednostavno se činilo preobičnim uzeti kuharicu i napraviti kolač po nekom receptu. Iako imam nekakav raspored recepata koje mislim isprobati i to dovoljnu zalihu za do kraja godine minimalno, ako još nešto ne uleti, ima dana kao što je danas kad se jednostavno mora napraviti nešto po vlastitoj ideji. I tako sam zavirila u frižider i otkrila pola staklenke višanja koje su već dugo otvorene. Baš mi se jeo kolač sa višnjama al da ne moram raditi domaće lisnato a opet da nije biskvit sa višnjama kojeg sam nedavno radila. Pa sam odabrala napraviti pitu. Al premalo mi je to višanja za jednu pitu. Zato sam dodala i kremu od vanilije, da bude kremasto....

tijesto
400gr brašna od pira
1 žličica soli
2 žlice kristal šećera
200ml ulja

krema
200gr rižinog brašna
200gr šećera u prahu
175gr margarina
500ml bademovog mlijeka
2 vanilin šećera

pola staklenke ocijeđenih višanja

Umiješati sastojke za tijesto te ostaviti da se hladi u frižideru i prebaciti se na kremu. Ugrijati bademovo mlijeko i rastopiti margarin u njemu te polagano dodavati brašno i šećer uz neprestano miješanje dok se ne dobije gusta krema. Izvaditi tijesto iz frižidera i pola smjese utisnuti u pekač uz pomoć žlice na vrlo tanko tijesto. Na to dodati kremu, na kremu porazbacati višnje te na njih dodati ostatak tijesta u frankenstein stilu. Ko je jednom radio tijesto sa uljem, zna o čemu pričam jer je tijesto skoro pa tekuće :D. Ubaciti u pećnicu na 30 minuta na 180°C te uživati u kolaču dok se ohladi. Okus tople kreme je kao mrvljeni keksi a pečeni kolač podsjeća na knedle sa višnjama. Ko voli taj okus onda će mu i ovaj kolačić biti dobar.

Nema komentara: