četvrtak, 13. lipnja 2013.

Musaka na grčki

Musaka je grčko jelo originalno i u nju bi trebao ići i patliđan no zbog kroničnog nedostatka kvalitetnog patliđana u dućanima u trenutku nastajanja ovog jela, ova musaka je bez njega.

kila krumpira
sojina šunka
luk
pola kile šampinjona
pola passate od rajčice
sok jednog limuna

Krumpir bi trebalo skuhati u kori te onda narezati kad se ohladi, pa onda opet peći (no to se ne preporuča zbog solanina), al ja sam naišla na mrcine od pola kile svaki pa sam onda ipak krumpir narezala i kuhala već u listićima. Zbog toga a i zbog toga jer je to vrsta veliki bijeli mladi krumpir, mi musaka nije ispala lijepa na slici, jer mi se krumpir trgao. Sojinu šunku namočiti u slanoj vodi, ocijediti te prepržiti na luku. Gljive narezati na listiće i dodati sojinoj šunki te pržiti sve zajedno dok se količina ne smanji na polovinu. Slagati red krumpira, pa nadjev, pa passata, pa opet krumpir, sve zaliti maslinovim uljem i limunovim sokom i peći pola sata na 180°C.

Nema komentara: