nedjelja, 9. lipnja 2013.

Majmunski kruh

Tijesto za ovaj recept sam uzela od korejskih palačinski jer mi se jako sviđa tekstura u ustima i zato jer mislim da bi pasalo zajedno. Jednostavno mi je recept zvučao božanstveno i fenomenalno izgleda na slikama. Morala sam odma znati da nije toliko dobro. Štoviše, ovo može samo past maj...ovaj nekim ljudima na pamet, da pomisle da je ovo dobro. Komadi kruha namočeni u karamel?Upravo takav okus ima. A iako sam vidla da nekima nije jasno zašto se zove "majmunski" recimo samo da ima veze sa jednim proizvodom od majmuna...

1 šalica rižinog brašna
1 šalica brašna od pira
1 žličica praška za pecivo
2 žlice smeđeg šećera
pola šalice mineralne vode
pola šalice kipuće vode

jednokratne prozirne rukavice

pola šalice šećera
pola žličice cimeta

 Sastojke za tijesto izmiješati te u rukavicama trgati u male kuglice koje se uvaljaju u malo ulja te mješavinu šećera i cimeta i stavljaju u kalup za kruh (ili kuglof) te se peče pola sata na 220°C. Komadi se trgaju te jedu. Jestivo al meni se ne sviđa.

Nema komentara: