četvrtak, 6. lipnja 2013.

Kushari

Egipatsko jelo koje su popularizirali egipatski šljakeri. I to u tolikoj mjeri da postoje i specijalizirani restorani za kushari. Kao ćevapi kod nas. Za radničku klasu. Naravno da sam to morala napraviti. I nisam požalila. Ovo je mam postalo jedno od najboljih jela i jedno koje ću definitivno poslužiti gostima prvom prilikom a sebi za blagdane tipa božić i slično. Riječ je o kombinaciji svega veganskoga u jeindstvenom jelu: riža, tjestenina, leća i slanutak u umaku od rajčice luka i češnjaka. Ja sam koristila crnu leću jer se kuha isto toliko kao i riža a crvena se ionako raspadne kod kuhanja, što meni nije bilo bitno jer sam kuhala dok voda ne ispari.

riža
leća (crna, crvena)
tjestenina br 1 (gotova za 2 minute)
konzerva slanutka
pola passate od rajčice
1 luk
6 češnja češnjaka
2 žličice soli
maslinovo ulje

U jednoj posudi staviti kuhati rižu i leću sa žličicom soli u 2x više vode oko 15 minuta, te pred kraj kuhanja dodati natrgane špagete. Na maslinovom ulju popržiti luk narezan na kockice te dodati passatu i ostaviti da se pirja na laganoj vatri 10ak minuta dok ne zamiriši. Dodati protisnuti češnjak, te kuhanu rižu i leću i sve dobro izmiješati. Poslužiti sa slanutkom iz konzerve. Okus je nevjerojatan. Sve si paše zajedno i niti jedan okus ne dominira. Mogla bi ovo jesti danima a da mi ne dosadi....fenomenalno....

Nema komentara: