nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bulgur sa umakom od lješnjaka

Ova kombinacija se često nalazi na meniju Vegehopa, pa sam ga mam isprobala. Činilo mi se kao odlična ideja za uskladiti sa sojinim medaljonima sa roštilja. I nisam bila u krivu. Odlična kombinacija. Umak od lješnjaka pomalo podsjeća na umak od hrena. Ja sam se još i poslužila zelenim smoothiem od povrća jer sam postala ovisna o njima, otkako sam probala prvi.

bulgur
1 zobeno vrhnje
3 žlice limunovog soka
2 šake lješnjaka - samljeti
1 povrtna kocka

za soju sa roštilja:
sojini medaljoni
sok jednog limuna
ulje, sol, papar

Bulgur skuhati (oko 10 minuta je dovoljno). Sojino vrhnje i limunov sok zagrijati na tavi par minuta te dodati povrtnu kocku i mljeveni lješnjak, te ostaviti da se kuha na laganome dok se ne zgusne (oko 5 minuta). Soju prokuhati u slanoj vodi, ocijediti te umočiti u marinadu od ulja, limunovog soka i bibera te pržiti na roštilju oko 20 minuta.

Nema komentara: