utorak, 28. svibnja 2013.

Ayurvedsko varivo od tikvica i krumpira

Original recepta. Posebno mi se sviđa napomena da je za hladne i kišne dane. Tikvice obično jedem na pizzi jer su fine, a nemogu vjerovati da još nisam radila varivo od njih. Al ovo je odlično. Preporučam.

1 tikvica
1 veći krumpir (oko 250 gr ili više)
sok pola limuna
1 luk
list lovora
pola povrtne kocke
malo sezamovog ulja
ulje, voda

Tikvice oguliti i narezati na kolutove, tanje nego za pohanje te ostaviti da se cijede. Krumpir oguliti te narezati na štapiće i staviti kuhati u posoljenu vodu. Kad je krumpir kuhan, nakon jedno 20ak minuta, ocijediti krumpir. Na malu ulja dodati sitno nasjeckani luk, žličicu soli, malo sezamovog ulja te kratko propirjati luk da omekša te na njega dodati narezane tikvice i povrtnu kocku te sok pola limuna. Kratko propirjati oko 5 miuta da tikvice omekšaju te dodati krumpir, list lovora i dovoljno vode da pokrije sve skupa te prokuhati 10ak minuta. Mogu reći da je to sve skupa tak fino i mirisno da ne samo da sam sve pojela nego sam i popila sav sok koliko je  ukusno. Odličan recept.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Baš mi je drago kako uživaš u onome što je sigurno i meni fino ... tikvice, krumpir ... ali bez luka i soli. Čak žličicu si stavila?! :-/

Stanka kaže...

Je. Žličicu. Nek se nađe.