utorak, 9. travnja 2013.

Zelje sa paradajzom (i sojom)

Obožavam zelje i nemogu vjerovati da još nisam bila napravila ovaj svepoznati recept. Morala sam ubaciti i soju čisto iz razloga jer mi je falila struktura za grickanje i žvakanje a soja je idealna za to. Nisam baš ljubitelj zelenog zelja i vjerujem da bi recept bio i bolji da je bilo crveno zelje unutra te da sam ubacila malo šećera i limunovog soka al sam se bacila na isti kao da 3 dana nisam jela pa je očito bio fini i bez toga i slike nema. Al zeleno zelje mi je u receptima jednostavno premalo aromatično kad se usporedi sa crvenim.

manja glavica zelenog zelja (pola kile)
1 pakiranje sjeckane rajčice (390gr)
1 crveni luk
šaka sojinih komadića
začini: sol, papar, kurkuma, kopar, kim (slobodno izbaciti)

Sojine komadiće preliti vrućom vodom, posoliti te ostaviti da nabubre 15 minuta, Zelje narezati na tanke rezance te popržiti na sjeckanom luku i malo ulja. Dodati sjeckanu rajčicu, podliti vodom, dodati začine te ostaviti da se krčka na laganoj vatri. Sojine komadiće dobro ocijediti rukama od sve vode (ižmikati na mrtvo) te ubaciti u varivo. Uživati.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Hm, a da to i probamo?! :-)