nedjelja, 14. travnja 2013.

Palačinke od kokosovog brašna

Kako god to čudno zvučalo riječ je o jako dobrom receptu. Sastoji se od par sastojka (ah moj omiljen recept) brzo je gotovo i ako itko voli kokos a to sam ja, onda je ovo čisti grešni užitak. Malo me odbija prašak za pecivo u receptu al već vidim odličnu primjenu ovoga.

1/2 šalice kokosovog brašna
1 žlica psyllium ljuskica/brašna
1 žličica praška za pecivo
1 žlica kokosovog mlijeka
vode po potrebi

Suhi sastojci se izmiješaju te se doda kokosovo mlijeko te vode tek toliko da se sve poveže u čvrstu masu. To je količina za jednu palačinku. Smjesa se stavi u hladnu tavu te se rastegne žlicom u palačinku na način da se rubovi prvo potežu prema unutra a zatim se lagano gnječi sve dok nebude jednolično spljoštena. Ovako najbrže ide u hladnoj tavi no da se i u zagrijanoj. Zatim se ispeče na indijski (zalije se uljem samo malo po rubovima) te se peče minimalno 5 minuta sa svake strane. Kad je pečena jedna strana, cijela palačinka će se dati pomicati po tavi. Okus je vrlo blag do nikakav ali nekako ukusan. Teško ga je opisati. Struktura palačinke je kao nježni biskvit. Zaista sve paše na to. Možda bi okus najsličniji bio čupavcima bez šećera.

EDIT:
Nakon što sam radila ove palačinke svaki dan za doručak, moram priznati da su stvarno odlične. Ja sam ih radila samo sa kokosovim brašnom i psylliumom te malo praška za pecivo i jako mi se sviđaju. Odlične su za doručak ako se pripreme dan ranije jer se ne suše. Jela sam ih sa pekmezom i sa čokoladnim namazom i više pašu sa pekmezom al fine su fiiineee....

1 komentar:

Anonimno kaže...

Jedva čekam probati ... :-)