utorak, 23. travnja 2013.

Muffini sa malinama i čokoladom

Maline su mi baš interesantne bobice. Zapravo najdraže od svih tih mogućih bobica. Nisu kisele već slatke i vrlo mirisne i aromatične. Nema puno recepata sa njima jer izgleda svi  nekako preferiraju mješavinu (šumsko voće) ili borovnice (ameri). Ali ja ću se baš fokusirati na njih. Ovo je prvi u nizu recepata sa malinama jer sam kupila pakiranje od pola kile zamrznutih malina a u ovaj recept ih ide 48 komada a to nije ni trećina vrećice.

2 šalice brašna od pira
1/2 šalice kristal šećera
2 žlice brašna od prosa
3 žličice praška za pecivo (mislim da je to jedna vrećica)
2 žlice ulja
1 žlica limunovog soka
2 žličice arome badema
1 žličica arome vanilije
1 šalica vode
pola šalice čokoladnih kapljica (pola vrećice)
48 komada zamrznutih malina

Izvaditi zamrznute maline i ostaviti da se odmrzavaju barem sat vremena. Izmiješati suhe sastojke pjenjačom da se dobro izmiješaju te dodati mokre sastojke osim malina. Složiti 12 kalupa (ja imam silikonske) te staviti jednu žlicu smjese unutra. U sredinu pažljivo i pomoću dvije žličice staviti po 4 maline te prekriti sa još oko pola žlice tijesta. Meni je ispalo za 14 muffina, valjda je šalica bila velika. Sad mi je malo žao što nisam koristila i mineralnu vodu, nek se napuhnu koliko ide. Brašno od prosa zamijenjuje gustin, jer sam otkrila da mi se za muffine najviše sviđa takozvani cake flour zbog lijepe vanjske i unutarnje strukture koju isti dobe posebno jer koristim integralno pirovo brašno koje je nešto grublje od običnog pšeničnog. Muffine peći 25 minuta na 180°C. Fino izgledaju iako su se malo raspuknuli na vrhu i fino mirišu ali me okusom nisu bacili u trans kako samo očekivala. Mislim da bi bilo puno bolje da je čokoladni muffin ali fino je i ovako.

Nema komentara: