četvrtak, 11. travnja 2013.

Faširanci od heljde sa korabicom

Korabica je povrće koje još do sad nisam jela i jako me zanimalo kakvo je to i kako to spremiti. Faširanci su se tu našli kao prilog. Naime nakon podozrivog istraživanja bespuća interneta naišla sam na činjenicu da dinstana korabica najbolje paše uz faširance. A s obzirom da faširance od heljde jedem uvijek kada su na gablec meniju (kad kuha genijalan i inovativan kuhar u našem gablec restoranu iz kojeg naručujemo), oduvijek me zanimalo kako to on napravi i sa čim poveže jer jaje nisam primjetila a ni brašno...jedino tikvice. Pa da odmah isprobam 2 nova recepta u jednom.

Faširanci od heljde sa tikvicom
heljda
1-2 tikvice
povrtna kocka

Heljdu preliti kipućom vodom, dodati povrtnu kocku, kratko prokuhati (1-2) minute te ostaviti da upije tekućinu. Tikvice oguliti te narezati i prokuhati 15-20 minuta da se dobro raskuhaju. Potreban omjer količine je 1 litra kuhane heljde sa 2 kuhane tikvice. Kad su tikvice kuhane, ocijediti te vilicom izgnječiti u cjedilu (da izađe višak vode iz njih). Prebaciti u drugu posudu te izgnječiti u pire. Ocijediti heljdu te izmiješati sa pireom od tikvica i to rukama, da se počne dobro lijepiti sve zajedno. Dodati začine i promiješati. Ugrijati malo ulja u neprijanjajućoj tavi. Oprezno žlicom oblikovati popečke te uz pomoć kuhače stavljati na tavu te peći minimalno 5 minuta sa svake strane (duže je bolje). Jako je bitno da se donja strana dobro zapeče inače će se popečci raspadati u tavi. Kad su dobro pečeni, lagano se uz pomoć 2 kuhače okrenu na drugu stranu. Vrlo su krhki, no kad se ohlade su čvršći.

Dinstana korabica
1 korabica
1 crveni luk
1 žlica peršinovog lišća
sol, papar

Korabica se oguli te se nareže na štapiće, kao za pomfrit (julienne) te se poprži na luku i malo vode sve dok ne postane staklasta. Doda se peršin i začini. E sad, ja sam pročitala da se onda stavi malo brašna te malo mlijeka "da se zgusne" al meni je taj postupak postigao da je koraba postala sluzava i skliska i ja bi ubuduće izbjegavala taj dio. Polije se preko faširanaca od heljde. Inače je koraba ovako dinstana jako fina, ima svjež proljetni okus, kao "kocen" zelja i bolja mi je samostalno, kao varivo nego sa faširancima al dobro.

1 komentar:

Anonimno kaže...

A da ti otvoriš neku kušaonicu?! ;-)