ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Vegan Poutine (Quebec)


Putin (Poutine) je kanadsko omiljeno jelo, naravno nezdravo, nešto kao recimo ćevapi kod nas. Pa da vidimo kako bi nešto kanadsko odgovaralo u veganskoj verziji. Putin se sastoji od 3 dijela: pomfrit, sir i umak od pečenja (gravy). Pomfrit vrlo lako zbavim. Umak od pečenja, na veganski nije ni upola toliko teško napraviti kako mi se činilo. Ostaje sir. Ja sam za sir do sad koristila onaj od tapioke al taj treba obavezno peći (iako na internetu ima videa gdje se koristi sir od tapioke bez pečenja - i to onaj za koji je predviđeno pečenje - a s obzirom da je sirova tapioka otrovna - ne preporučam takvu praksu). Ovaj se ne peče. Ok. Pa da probamo i famozni sir od sojinog mlijeka rađen kao kravlji sir.

1. Pommes frites
Kupiti vrećicu zamrznutog pomfrita i speći na puno ulja. Nema tu nauke.

2. Veganski umak od pečenja
1 luk
ulje, sol
žličica misoa ili umaka od soje
2 žlice brašna od pira
malo limunovog soka

Luk sitno narezati te prepržiti na ulju da dobije smeđu boju (oko 15 minuta), dodati sve ostale sastojek i pomiješati te još malo prilagoditi po ukusu.

3. Veganski sir od soje
1 litra sojinog mlijeka
2 žlice soka od limuna

Dakle, sojino mlijeko staviti grijati te dodati limun i pustiti da se mlijeko zagrije, ali ne i da prokuha. Dok se počne dizati para, isključiti vatru te ostaviti da se mlijeko ohladi (minimalno pola sata) te procijediti kroz gazu (komad 8kn u ljekarni). Lagano pritiskanjem iscijediti vode koliko ide. Žlicom lagano sagrebati krem sir u zdjelicu. U jednu zdjelicu dodati žličicu soli te začine po želji. Ja sam dodala malo mješanih začina za pizzu od konatanya i dobila sam vrlo ukusan krem dip.

Naslagati sve zajedno u jednu zdjelu te jesti. Kombinacija prepečenog luka, krem sira i pomfrita je jedno neopisivo dobro i grešno iskustvo. Koliko je nezdravo toliko je i ukusno. Mogu samo reći mmmm....kome trebaju ćevapi kad je tu poutine.

Nema komentara: