subota, 16. veljače 2013.

Truffles

Truffles

Iliti...kako neuspjeh pretvoriti u uspjeh. Ovo nisam namjeravala napraviti. Niti sam uopće čitala o tome. Ideja je bila napraviti Frozen Chocolate Wind, otkriće molekularne gastronomije, koje mi se strašno dopalo radi jednostavnosti. I kako čovjek dođe od ovog:

do ovog?

Jednostavno

Sam tre raditi po receptu :D. Naime, u receptu, koji nije video, jednostavno piše da se može napraviti i ručno. No, u americi to znači da se koristi štapni mikser a ne pjenjača, kako sam ja mislila. Prvi puta kada sam radila, vidla sam da mi se recept jednostavno ne pjeni i odustala te ostavila čokoladu preko noći i probala smjesu tek drugi dan. I bila je fina i onda sam se sjetila što sam postigla. Truffles. Zato sam recept ponovila još jednom i stvarno je to - to.

100 grama čokolade za kuhanje
nešto vode (pravi omjer još vrebam, al manje od polovice čokolade)
2 kapsule sojinog lecitina (2,4 grama)
1 žlica kakaa u prahu

Čokolada se rastopi na pari, te se ostavi da se ohladi. Doda se nešto vode. Sojin lecitin se zasebno istisne iz kapsula te se doda par kapi nekog ulja, da se lakše razmazuje i dobro se izmiješa. Smjesa čokolade i vode mora postati hladnija od temperature donje usnice (probati) zbog lecitina. Naime, lecitin ne djeluje na visokoj temperaturi. Tada se umiješa lecitin u čokoladu da se sav otopi te se smjesa počne pjeniti pjenjačom (da uđe zrak) 10 minuta. Čokolada će promijeniti boju u vrlo svjetlu te će se pretvoriti u čvrstu kremu, kao čvrsti šlag. Tada je gotovo. Ostaviti da se još malo stisne. Dobivena smjesa se sastoji od nešto zraka iako se mjehurići ne vide i vrlo je prhka. Treba žličicom lagano otkidati komade za truffles te ih uvaljati u malo kakaa. Nemoguće je cijelu smjesu pretvoriti u truffles jer se drobi, ali više od polovice će biti sigurno.Okus je fenomenalan, pomalo sladoledan i kremast. Da čovjek ne povjeruje da je to samo čokolada za kuhanje unutra....

Nema komentara: