utorak, 26. veljače 2013.

Čokoladna pizza sa jagodama (strawberry nutella pizza)

Ti ameri su luuudi...luuuuuudi. I zato ih obožavam!!!! Samo u americi mogu izmisliti nutella pizzu. Žalim one koji čitaju moj blog a odrekli su se slatkog. Ovo je najveći grijeh u hrani svih vremena. I naravno najveća utjeha u ovaj kišni hladni dan. Povod na ovaj grijeh je bila slika na koju sam slučajno naletila a pojavljuje se na ovom blogu.Nemam takve umjetničke sposobnosti (ni živaca raditi karamel) pa sam se ograničila na kupnju jagoda na sniženju. Na istom blogu piše da je podloga obični sugar cookies a to su kod mene ghorayebah. Ja sam opet po svojem a rezultat je da se padne u nesvijest. Stvarno bolje od čokolade. I sladoleda. I čokoladnog sladoleda sa komadićima čokolade. Čokoladni raj. Najbolji i najslađi desert do sad. I još gotov u 15 minuta. Ima li bolje?

Za tijesto pizze:
šalica i pol brašna (od pira)
šalica kristal šećera
pola šalice ulja
2 žličice arome badema
pola žličice sode bikarbone
pola žličice soli
voda po potrebi

Za nadjev:
5 velikih jagoda
3-4 velike žlice Alnatura Zartbitter namaza

Sve sastojke za tijesto izmiješati zajedno te dodati vode po potrebi da se formira kompaktno tijesto. Rasporediti u pekač, na masni papir te peći 10 minuta na 220°C. Za to vrijeme oprati i narezati jagode na polovice. Ubaciti veliku žlicu u namaz. Pećnicu isključiti, izvaditi kolač no ostaviti pećnicu zatvorenu. Na tijesto dodati žlicu namaza te čekati da se polako rastopi i da se da namazati. Po tijestu namazati 3-4 žlice, ovisno o želji, te po vrhu posložiti narezane jagode. Vratiti u isključenu pećnicu na još 5 minuta. Izvaditi te odmah narezati na šnite. Sugar cookie tijesto se stvrdne kad se ohladi i neće se moći rezati ako se odmah ne nareže. Jesti naravno kad se malo ohladi. Njam.

Nema komentara: