subota, 9. veljače 2013.

Chapati od pira

Chapati je jedna od onih stvari koje dugo nisam htjela raditi jer je riječ o proizvodu od brašna kod kojeg moram točno znati koja reakcija glutena je poželjna. Recepti su naravno nedorečeni (klasika) a još jedna nejestiva palačinka mi nije baš po ukusu. No nekako mi je chapati bilo najbliže fast food kruhu a baš mi se jeo nekakav fast food. Našla sam nekakav recept no opet sam napravila po svojemu...i uspjela.

  • brašno od pira
  • sok od limuna
  • vruća voda

Nema mjera jer ni ja nisam koristila mjere, soka od limuna sam imala nekakav ostatak, a brašna sam koristila nešto manje od jedne šalice, koliko mi je stalo u malu zdjelicu. Staviti brašno te ga preliti sa sokom o d limuna, kratko ostaviti (da se formira nešto glutena) te preliti sa malo vruće vode i izmiješati. Konzistencija mora prvo biti kao za kruh (gusta) no sa vrlo malo vruće vode će se pretvoriti u gustu kremu. Onda je spremno.

Na vrlo vrući i suhi wok staviti smjesu, te razmazati žlicom da bude što tanje, te čekati da se gornja strana posuši. Tada okrenuti na drugu stranu i dalje sušiti. Prilično dugo treba, ne 30 sekundi kao što piše na internetu nego barem minuta ali da se. Gotovo je kad je suho i tvrdo. I fino je. Zato jer limun ubije okus pira. Malo je gumasto (poželjno) al ima okus po kruhu.

Nema komentara: