nedjelja, 27. siječnja 2013.

Veganski muffini od vanilije sa višnjama

Bilo mi je ostalo nešto višanja od dunavskih valova, oko pola šalice recimo. Ok, skoro cijela šalica, ostalo sam pozobala usput. Pa da iskoristim u još jednom kolaču a koji je bolji nego muffini, gotovi sam tak, a lijepo izgledaju na stolu. Naravno odmah sam našla i prigodan recept, u koji doduše neidu višnje, ali žena tvrdi da je to recept svih recepata za muffine od vanilije. Al žena ima dobre slike teksture muffina. S tim da  meni verzija koju ona proglašava neuspješnom izgleda sasvim solidno za jedan vegi muffin. Ja baš razliku ne vidim u slikama, već vidim da ću morati probavati taj recept više puta he he ... mljac. Inače su vrlo fini al se meni zbog višanja nisu digli koliko bi trebalo. Ispalo mi 12 muffina, taman za moj silikonski podložak.

100 gr brašna od pira
2 žlice brašna od prosa
* brašna zajedno mora biti oko 120 grama
pola šalice biljnog mlijeka
ekstrakt vanilije - 2 1/2 žličice
1/2 žlice soka od limuna
1/2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
2 žlice ulja
pola šalice ocijeđenih višanja iz kompota

Sve izmiješati zajedno te stavljati po jednu žlicu smjese u kalupe za muffine. Peći 10-15 minuta na 200°C. Fini su i zgodna je tekstura ali drugi puta neću staviti višnje, te ću također dodati burbon vanilin šećer. Ak su od vanilije nek se onda to i osjeti.


Nema komentara: