četvrtak, 3. siječnja 2013.

Okruglice od leće


Malo sam listala kuharice, pa sam gledala kaj imam doma, pa sam opet listala kuharice i ništa me se nije dojmilo. Imala sam nekakav krumpir s kojim nisam znala kaj da napravim jer je tek malo veći od oraha, a leće imam valjda još 3 kile na zalihi pa sam odlučila napraviti nekakve okruglice od leće po nekom svojem receptu. Rezultat me prilično oduševio iako je vremenski prilično zahtjevan. Na slici su okruglice sa lećom posute ribanim dimljenim tofuom, domaći kečap, te slani krumpir prekriven prženom lećom (zapravo smjesom za okruglice koje su se raspale u ulju - hvala pametni blogeri <333 ) te veganska kremšnita u ramekinu. Mljac.

Koliko smeđe leće, dva puta više krumpira staviti zasebno kuhati. Krumpir oprati, oribati te kuhati neoguljen u slanoj vodi oko sat vremena. Smeđu leću kuhati u malo vode te stalno dolijevati da bude prekrivena isto oko sat vremena, dok se sva ne raskuha do tog stupnja da se da gnječiti žlicom. Tada pričekati da sva voda ispari te izgnječiti žlicom. Krumpir oguliti i izgnječiti vilicom te izmiješati sa lećom i dodati začine po želji. Ja sam kajenski papar, đumbir, sol i mislim da je to sve. A da i malo kurkume koja me smetala. U zadnje vrijeme me kurkuma svigdje smeta pa eto. Pošto sam malo proučavala po internetu, te kuglice bi trebalo peći u vrućem ulju, no meni su se posve raspale iako mogu naći na više mjesta da se to, tako nepovezano, bez jaja, peće u ulju. Ma moš mislit, babe koje lažu i varaju narod. Nemože se nešto bez brašna i jaja peći u ulju. Zato treba od smjese napraviti kuglice i peći ih pola sata na 180°C u pećnici. Gore naribati malo dimljenog tofua te poslužiti uz domaći kečap ili neki drugi omiljeni namaz.

Nema komentara: