nedjelja, 6. siječnja 2013.

Banana palačinke

Još jedan sumnjiv recept. Štoviše još je i sumnjivije što u dnu recepta piše da je iz veganske kuharice objavljen uz dopuštenje. Al da probamo i to čudo. Količina bi trebala biti za 3 palačinke. I naravno opet prašak za pecivo. Deca, nije to zdravo, toliko praška za pecivo. Treba misliti i na kalcij u kostima. Al po komentarima ljudi žile režu za njima. Meni su zakon oni vafli koji koristim umjesto palačinki a neide nikakav prašak što je naravno, zdravije. Pripravila sam smjesu, probala peći bez ulja, nije išlo, pekla na ulju, nije išlo, spremna sam bila baciti smjesu u wc i mahati rukom prema onim babama koje smišljaju svakakave recepte, to objave u kuharici uz lijepe slike, cool obučene i odmah poberu i nagrade za to a to kaje recept mućak, nikome ništa. Onda sam se dosjetila jedinog načina pećenja kojeg se nisam sjetila a to je khandvi. I dobro da jesam. Inače bi sve završilo u wcu a ovako sam uspjela pripraviti palačinke.



1 prezrela banana, izgnječena
1 šalica brašna od pira
1 1/2 šalice biljnog mlijeka (od badema)
1 žlica kristal šećera
1 žlica kokosovog brašna
2 žličice praška za pecivo

Bananu izgnječiti dok se ne pretvori u kašu te dodati ostale sastojke. Pjenjačom pjenasto umutiti i ostaviti pola sata. Wok ili drugu neprijanjajuću tavu zagrijati na slaboj vatri, dodati šefljicu smjese te dobiti tanki sloj okretanjem tave u svim smjerovima. Peći dok se gornji sloj ne posuši, te tada (se može isključiti plin jer ovo traje) uz pomoć kuhače lagano početi frkati palačinku u tavi (vrlo oprezno te vrlo polako jer se trgaju) te tada izvaditi na tanjur uz pomoć 2 kuhače oprezno pazeći da se ne strga. Ponoviti sa ostatkom smjese. Meni bi ispalo oko 8-9 palačinki ako se račujaju i one koje nisu uspjele dok sam otkrivala način pripreme istih. Okus je kremasti i pjenasti i nije tako loš. Može se preliti otopljenom čokoladom (mljac), pekmezom ili narezati voća gore.

1 komentar:

KajaS kaže...

Kuvarice mlada - kaj ti ne trebaš degustatore da svjedoče tvojim uspjesima, ha? Pitam se, pitam. ;-))))