ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Varivo od azuki graha sa kupusom, raži i orahom

Kad me uhvati inspiracija....


Eto i tako ja gledam taj grah u vrećici i rekoh moram ga pojesti jer mi je on baš fini. I stalno ga zaboravljam namočiti. Dok sam se sjetila namočiti ga (preko noći) već je svanuo i ponedjeljak. Pa ono što bi mogla još uz grah ubaciti...zelje slatko je fino sa grahom pa valjda i sa azukijem. Pa ono raženi kruh je dušu dao za uz grah. Gledam ja i vrećicu raži. Gledam ja i orahe. I tako je nastalo ovo varivo.

azuki grah, namočen preko noći
raž integralna, namočena preko noći
pola glavice malog zelja (meni nije stala cijela od pola kile)
pola luka (opet mi nije stao cijeli)
šaka oraha (nasjeckana)
začini: žličica soli, žličica crnog papra, malo kajenskog papra, pola povrtne kocke
nešto umaka od paradajza (trebao bi ići koncentrat al ja nisam imala nego pasatu)

Grah i raž isprati te staviti u posudu u kojoj će se kuhati. Narezati zelje na sitno te i njega ubaciti. Narezati i luk, ubaciti, podliti vodom te ostaviti da se kuha. Tijekom kuhanja ubaciti začine i malo paradajza te kuhati barem 40 minuta do sat vremena. Azuki grah se NESMIJE poklopiti dok se kuha. Inače postane gorak. Uvijek ga treba kuhati otklopljenog. Apsolutno. Okus je orašasto pikantan i vrlo interesantan i ukusan.

Nema komentara: