subota, 13. listopada 2012.

Šahovska pita (vegan chess pie)

Pita veze sa šahom nema, a ni ameri sami neznaju zašto se pita tako zove. Trenutno sam u fazi isprobavanja nove zamjene za jaja i baš mi je ovaj recept zapeo za oko. Koliko je meni iz recepta jasno, rezultat treba biti pudingasti iznutra, a zapečen izvana. Sastojci u originalu su buttermilk, jaja i puno šećera. Naravno, u mojem je samo šećer i vanilin šećer ostao....ma...zapravo samo šećer...

Krema:
1 šalica šećera
1/2 šalice smeđeg šećera
1 burbon vanilin šećer
2 žlice Želina
3 žlice vrhom pune brašna od prosa
1 žlica brašna od slanutka
voda
1 žlica limunovog soka

Tijesto
200gr brašna od pira
100ml ulja
1 žlica šećera
malo soli

Umijesiti tijesto te ostavitiu u frižideru. Izmiješati suhe sastojke u zdjei, te dodati vode, da se šećer otopi i dobijhe relativno gusta no tekuća smjesa. Na kraju dodati žlicu limunovog soka. Tijesto rasporediti na papir, gore naliti smjesu i peći 45 minuta na 180°C. Izgledom i strukturom ispadne identična kao i original. Dal je i okusom, teško mi je procijeniti. Ali želin i proso idealno zamijenjuju jaja, čak ima i blagi okus po jajima. Okus nije za ubiti se ali nije ni loš, nekako je neodređen. I vrlo je zasitna. Teško je pojesti više od 2 komada.

Nema komentara: