nedjelja, 16. rujna 2012.

Sushi sa paprikom



Ok, ideja nije moja al je dobra. Sushi sa paprikom umjesto algi. Nije to ni loša ideja s obzirom da su alge apsolutno nejestive. Mislim jestive su ali je okus kao trula ribetina namočena u sol. Jela sam sushi puno puta zahvaljujući Sushi baru Zagrebu i mogu reći da je alga, bez namakanja u tamari sos (a i s namakanjem) nejestivi dio sushija. Pojedem ja i algu, kad je već tu al ono, radije ne bi. A i imam gomashio sa algama pa se povremeno "počastim" tim predivnim smrdljivim okusom truljenja....kao da lizneš krepanu ribu sa mjesta gdje kanalizacija utječe u more....ma divota. Specijalitet. Samo za gurmane.

Za papriku sushi je potrebna rog crvena paprika, što svježija i po mogućnosti lijepog pravilnog, GMO izgleda. One stare posušene crvene paprike veće i deblje od babura a prodaju se pod rog paprike nisu baš prikladne za to. Naime, prilikom kupovine sam naišla na baburu od 5 centimetara dok su rog paprike čista katastrofa. Kao da je iz babura netko posisao sav zrak. Al našla se jedna i rog paprika, doduše, ne u najboljem stanju, al poslužit će. Također, riža za sushi je obično mala, okrugla i vrlo ljepljiva vrsta koja nakon kuhanja ostaje dosta kompaktna. Nemam previše iskustva u kuhanju bijele obične riže, a nije mi se ulagalo u specijalnu sushi rižu pa sam kupila najobičniju bijelu i skuhala ju a la smeđa riža. Što znači ubacila sam nešto riže (ja to odokativno) i stavila recimo duplo vode i četvrtinu povrtne kocke i pustila da sva voda ispari. Prvo što se desilo, riža je dobila četverostruki volumen. Kao da je koristila Taft. A zatim, ne samo da je bila ljepljiva, nego je bila i tvrda, jedva sam ju vadila van. Al je bila raskuhana i dobro se ljepila pa ajde. U nu sam još stavila malo češnjaka, đumbira i kurkume.Paprike za sushi se operu te se oštrim nožem lagano prođe sve okolo "poklopca" paprike al se ne prereže do kraja , već se vrh, zajedno sa sjemenkama iščupa van. Zatim se žličicom očiste preostale sjemenke i ostavi da se paprika posuši. Osušene paprike se pune rižom sa žličicom i dobro nabiju. Zatim se u sredini te riže, žličicom napravi udubljenje u sredini i stavri punjenje, ja sam stavila masline. Ako su paprike dobro punjene, onda neće niti problema sa rezanjem. Reže se na kolutiće debljine jednog prsta i lijepo poslaže na tanjur te se može umakati u tamari kao i pravi suši a i može se samo posoliti i jesti.

Nema komentara: