subota, 8. rujna 2012.

Khandvi - rolice od slanutkovog brašna

recept video



Rolice:
1/4 šalice slanutkovog brašna
2 žlice sojinog jogurta+1/2 šalice vode
začini: pola žličice češnjaka u prahu, đumbira, soli, papra, kurkume, kajenskog papra
1 žlica kokosovog ili ulja koštica grožđa - za kuhanje

barilla pesto de genovese
alumijska folija

Izmiješati sve sastojke (osim ulja) te kuhati na žlici ulja neprestano miješajući sve dok se ne zgusne i postane ljepljivo, recimo kao mekani žganci (pogledati video). Zatim prebaciti tijesto na foliju i rastegnuti kuhačom ili špatulom u vrlo tanko tijesto. Nakon 10-15 minuta rezati u trake oko 5 cm široke, staviti gore željene sastojke. Ja sam lagano namazala Pesto de Genovese. Smotati u rolice na način da se folija podigne te lagano prstima započne frkati. Trgat će se na početku (a i na kraju) ali da se uz malo truda. Vrlo su mekane te ih treba oprezno uz pomoć špatule prebaciti na tanjur. Ispadne oko 9 rolica. Mekanih. Tope se u ustima. Nije to uopće loše. Samo mi je malo premekano ispalo za moj ukus. Možda da sam malo duže kuhala bi bilo čvršće. I premalo mi je bilo.

Nema komentara: