četvrtak, 20. rujna 2012.

Farinata

I to je recept broj 2 u mojem životu i svejedno me nije oduševio. Mislim sad, kad sam napravila po svojemu je to i ispalo kao nešto ali svejedno u tom receptu nešto fali. Probat ću još jednom napraviti kao i scallion pancakes gdje se dobiva efekt lisnatoga tijesta. I naravno, otputovati u Italiju da ja zapravo i probam onu pravu. Pa da vidim, zašto svi režu žile oko toga a ja ne. U receptu ide puno vode koju sam ja reducirala jer je to glupo. Okus nije loš ako se ista namoči u nešto ali samostalno nije jelo koje bi se moglo prodavati po čevabđinicama kao što se (navodno) prodaje.

2 šalice brašna od slanutka
1 šalica vruće vode
1 žličica soli, 1 žličica ružmarina
1/3 šalice maslionovog ulja

Izmiješati brašno od slanutka sa vrućom vodom, dodati još po potrebi da se dobije čvrsto tijesto te ostaviti da se odmori oko 2 sata. Umiješati sve ostale sastojke, žlicom rastegnuti po papiru za pećenje na oko 1 cm debljine te peći 15-20 minuta na 250°C dok ne porumeni. Trgati komade i namakati u umake po želji.

Nema komentara: