subota, 1. rujna 2012.

Eksperimenti sa tapiokom

Pokušala sam napraviti sir sa 2 recepta. U prvi sam dodala prašak za pecivo kod kuhanja a u drugi sam dodala isto prašak za pecivo, ali i proteine konoplje umjesto proteina graška. Uglavnom su oba završila u smeću. Prvi zato jer sam dodavanjem praška za pecivo dobila puding, samo je taj puding bio slani. Fuj. Drugi je završio u smeću jer se upljesnivio. Naime, ja naumila fino "dozoriti" sir, kako se to radi, čak imam i cijeli proces isprintan. I onda se desilo da je te sireve trebalo okretati i paziti da voda ne curi na njih...a ja sam okrenula samo onaj prvi, i to jednom a drugi nijednom. Pa bila mi je gužva...treba se time baviti zimi, dok nema previše posla...

Ali problem je jer sad, otkako sam probala taj "sir" na pizzi, više ju bez toga nemogu jesti. Probala sam jednom napraviti bez i jedva sam ju pojela. Onako na jedvite jade. A volim pizze koje spremam.

Nema komentara: