subota, 1. rujna 2012.

Domaći kečap

Malo fale recepti...he he....bilo je vruće, pa problemi sa aparatom i tako je došao 9. mjesec. Do sad sam usavršila indijski curry i veganske palačinke na aparatu za vafle do savršenstva. Bolje definitivno nemože i s njima nemogu fulati. Malo sam se bacila i u kinesku kuhinju i njihov MSG dodavanjem povrtnih kocaka u razna jela. No nadoknadit ću recepte, stižu jedan po jedan. Za početak evo jednog - domaći kečap.

Zašto domaći kečap. Što fali kupovnom? Pa ima ocat. I ko zna kaj sve ne. Pa nemože pola litre kečapa koštati 6 kuna a da nije neka kemija unutra. I sigurna sam da će mi se ovaj domaći pokvariti jer nema konzervansa u sebi. Sad imam domaći a za poslije ćemo vidjeti. Originalni recept: ovdje

SASTOJCI:
310gr dvostrukog koncentrata rajčice (190gr + 120 gr)
4 žlice limunovog soka
pola šalice smeđeg šećera (jer je manje sladak)
pola žličice kajenskog papra
voda za razrjeđivanje (oko 1 dcl ili manje)

Sve osim vode izmješati pjenjačom te polagano dodavati vode dok se postigne odgovarajuća konzistencija (blago tekuća) a i okus se popravi. Pospremiti na jedan dan u frigos da se okusi izmiješaju. Malo mi je 300gr kečapa i previše. Drugi puta ću raditi 3x manju količinu. Nisam ljubiteljl ću pojesti. Il pozvat ljude k sebi na pommes pa ponuditi kečap.

Nema komentara: