nedjelja, 5. kolovoza 2012.

Ledene praline

Ideja koja me zaintrigirala otkako sam napravila normalne praline. Da li se može sorbet od voća zamrznuti unutar omota od čokolade? I odgovor je - DA! Može se. Samo je pitanje u čemu napraviti. Imala sam kalup za led u kojemu sam napravila obične praline i za što je savršeni kalup - od tvrde glatke plastike. No, za ledene praline ipak nije bio dobar. Neke praline su lijepo išle van, druge su ostale bez čokolade koja je ostala u kalupu. Ali zato su silikonski kalupi za sladoled (sa štapićima) ispali presavršeni. Jer se nakon zaleđivanja silikon samo oguli sa sladoleda i ništa se ne strga. Samo silikon mora biti poprilično mekani. Ja sam radila 2 x do sad. Prvi puta po receptu kojeg sam pobrala iz 24 sata (ne preporučam pokupljati recepte iz takvih časpoisa al dobro) u kojem se sorbet napravi od zamrznutog voća i limunade. Skeptična jesam no ipak sam probala. Smrznuto voće je ispalo gnjecavo iako ukusno al od limunade koja se radi sa medom (ja sam sa agavinim sirupom) je ispao prilično dobar sorbet (bili su kristalići) iako se nije miješalo. Pa sam zato i malo pokvarila savršeni recept za sorbet od naranče dodavanjem žlice agavinog sirupa uz šećerni sirup pa je sve ispalo preslatko. Dakle ili ili. Ne oboje zajedno iako bi se i tu dalo raspravljati o saharozi koja stvara kristaliće i tome slično. I od šećernog sirupa ispada dobar sorbet.
Drugi puta sam ledene praline radila po starom dobrom uobičajenom sorbetu - od naranče - koja fino paše sa gorkom čokoladom. 

Nema komentara: