srijeda, 13. lipnja 2012.

Grah sa svježim zeljem



2 dana imam inspiraciju onda 2 dana opet nemam i sad opet imam. Dans je na redu grah sa svježim (slatkim) zeljem. Pošto nesmijem kiseljeno, ne? Original je ovdje

  • 1/2 glavice svježeg crvenog zelja
  • 480 gr crvenog graha (velika konzerva - mora biti već kuhani za ovaj recept)
  • 1 luk
  • koncentrat rajčice
  • začini: žličica slatke paprike, kurkume, origana, đumbira u prahu, sol i papar

Luk se nasjecka na sitno, pola glavice zelja isto tako te se zajedno dinsta polagano na malo ulja (ja sam u woku) dok se količina zelja koja ispunjava posudu u kojoj se kuha ne smanji na polovicu. Da nisam nikad dinstala zelje u tavi, ne bi znala kad je crveno zelje gotovo. Bijelo zelje onako lagano pocrni kad je gotovo, no kod crvenog je to jako teško uočiti. Dakle kad se smanji na polovicu, a treba stalno miješati da ne zagori, tada se doda ocijeđeni grah (već kuhani), žlica koncentrata od rajčice i svi začini osim origana te se podlije sa dovoljno vode da sve pokrije te se lagano pirja. Ja sam koristila već vruću vodu i pustila da se pirja jedno 15 minuta. Mislila sam "zgusnuti" sa nekom žitaricom, kad je već tako navedeno u originalnom receptu, no nažalost nisam imala kamo stisnuti još i žitaricu. Ma ni brašno (iako mi je to malo smiješno, zgušnjavanje sa brašnom, pa zgusne se kad voda ispari, a kruh ionako svi, valjd osim mene, jedu sa grahom). I tako sam ostavila. Fino je i izdašno. Mislim da nema recepta gdje grah ne bi bio fini ionako. Svi vole grah. Mljac mljac.

Nema komentara: