ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Domaći njoki sa umakom od šampinjona i šparoga

Dugo sam razmišljala da li da objavim ovaj recept ili ne, i odluka je pala da ipak objavim. Iako ima fensi naslov, okus mu je totalni promašaj.Nikako nemogu zaključiti u čemu je problem. Možda u tome što ja nisam nikad voljela njoke nikako drukčije pripremljene nego oblivene u toni otopljenog sira? Pa mi je sad okus njoka posve čudan? Bilo kako bilo evo recepta, ostatak tijesta ide na zamrzavanje dok ne dobijem ideju kako ih dobro "utopiti"....

DOMAĆI NJOKI BEZ PŠENICE I JAJA
  • 2 krumpira (800gr, kaj ćeš u tom Konzumu same mrcine...)
  • 10 žlica brašna od pira vrhom pune
  • 1 žlica zobenog vrhnja
  • sol

Skuhati krumpir te napraviti pire. Netko s blenderom, netko sa vilicom (ja). Ah te studentske navike, kak ih se teško poslije riješiti.... Dodati malo zobenog vrhnja za okus i umiješati brašna dok se ne napravi glatko tijesto losos ružićaste boje. Zašto? Nemam pojma, valjda integralni pir postaje takav u dodiru sa krumpirom. Enivej, Tijesto ispadne nekako srednje tvrdo, a hlađenjem još očvrsne. Bilo je ljepljivo i nije baš bilo za valjanje, pa sam odlučila samo stavljati ga žličicom u proključalu vodu dok ne isplivaju. Trebalo je dobrih 5 minuta za to. Ostatak naslagati u posudu za zamrzivanje i staviti na led na nekoliko sati. Zamrzavaju se svaki zasebno tako da se ne bi sljepili u vrećici. Nakon toga pretovariti ih u vrećicu i imate njoke za ubuduće.

UMAK OD ŠAMPINJONA I ŠPAROGA
Originalno je umak trebao uključivati i cvjetaču koja mi je u frigosu, ali kako imam samo jednu posudu za kuhanje a trebalo je skuhati i krumpir i njoke, jednostavno nije bilo mjesta ni vremena za to.

  • Luk
  • Šampinjoni
  • Šparoge
  • zobeno vrhnje

Luk nasjeckati, propržiti na ulju, dodati šampinjone (već poznate iz konzervice, zajedno sa salamurom), pirjati dok voda ne ispari. Ocjediti šparoge i ubaciti ih cijele (inače su iz stakleneke - gdje u gradu inače ima šparoga?) u tavicu i pirjati. Malo posoliti i zaliti zobenim vrhnjem. E ovaj dio je dobro ispao.

I sad kad se to dvoje pomiješa, nešto se desi. Ali kemija nije ukusna i za prste polizati. Da li je stvar u njokima ili bi mi isto ispalo sa kupovnima? Njoki su blago slatkasti iako izgledaju (osim po boji) identično kao i kupovni. Ne lijepe se za zube ali mi ne rastu zazubice kad jedem. Eto, da se i meni desi kakv peh pa da hrana nije njami.Ah taj ponedjeljak, valjda će sutra biti bolje...




1 komentar:

KajaS kaže...

Divota ... za prste polizati. Mljac, mljac ... pa opet mljacccc ... :-)